eBankNet
Logo
Przed zalogowaniem
  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu)
    2. Czy certyfikat jest ważny?
  • Film na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Bezpieczeństwo
  • Pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa: SPRAWDŹ
  • Chroń swoje hasła;
  • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych;
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł;
  • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję;
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu;
  • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony;
  • Zawsze aktualizuj oprogramowanie antywirusowe i systemowe;
Komunikaty
19.09.2025 - Niedostępność usług: płatności BLIK, przelewów Express Elixir oraz przelewów BLIK na telefon

W związku z planowanymi pracami serwisowymi w systemie BLIK, informujemy, że w dniu 21 września 2025 r. (niedziela) w godzinach 00:30-02:00 płatności BLIK będą niedostępne, natomiast usługa Express Elixir oraz przelewy BLIK na telefon będą niedostępne w tym dniu w godzinach 00:30-04:30.

04.09.2025 - Informacja o przerwie w dostępie do niektórych usług bankowych

W związku z wdrożeniem zmian w systemach rozliczeniowych oraz dostosowaniem komunikatów płatniczych do nowego formatu ISO 20022, informujemy o planowanej przerwie. W dniu 6 września 2025 (sobota) w godzinach 7:00-18:00 usługa Express Elixir oraz przelewy BLIK na telefon będą niedostępne. Równocześnie informujemy, iż płatności BLIK będą działały bez przerwy.